Als Zuid-Afrikaanse met een achtergrond in design brengt Meliska Meintjes een diverse kijk op haar rol. Met een graad in Internationale Bedrijfskunde, gespecialiseerd in Marketing en Sales, heeft ze uitgebreide ervaring als Marketing Manager in start-ups en scale-ups. Momenteel studeert ze voor haar masterdiploma in Duurzame Bedrijfstransitie, met een focus op Duurzame Marketing, waarbij Meliska haar praktische expertise combineert met lopende academische inspanningen.
Meliska wordt gedreven door een passie voor duurzame marketingoplossingen die milieubewustzijn verweven met consumentengedrag. Haar doel is de kloof tussen academische kennis en de industrie te overbruggen door ethische praktijken in marketing en agribusiness te bevorderen. Met toewijding aan het bevorderen van een duurzame toekomst, draagt ze actief bij aan onderzoek dat beoogt de voorkeur van consumenten te verschuiven naar duurzame en ethisch verantwoorde producten. Haar streven is om impactvolle, innovatieve strategieën te creëren die aansluiten bij wereldwijde duurzaamheidsdoelstellingen en tegelijkertijd pleiten voor een bewustere consumentencultuur.
Expertises
- Duurzame Marketing
- Consumentengedrag
- Ethiek in Marketing
"Harmonie in duurzame marketing voedt mijn missie om bewuste keuzes te inspireren en ethiek te verweven in ieders consumentenreis."