Kleinschalige shared service centers: een kans voor het mkb?
Auteurs | Michiel van der Ven, Roderick Udo, Tom van Kooten, Minke van der Stok |
---|---|
Gepubliceerd in | CM |
Publicatiedatum | 4 oktober 2019 |
Lectoraat | Financieel-Economische Innovatie |
Soort publicatie | Artikel |
Samenvatting
Shared service centers (ssc’s) kennen veel toepassingen in het grootbedrijf. Met het grootbedrijf als voorbeeld onderzocht de Hogeschool Utrecht de mogelijkheden voor gebruik van ssc’s in het mkb. Kan het delen van diensten tussen werkmaatschappijen de ondernemer flexibeler maken en de slagkracht vergroten? Is een ssc bruikbaar in de mkb-context en hoe moet een succesvol ssc er dan uitzien?
Aan deze publicatie werkten mee
Taal | Nederlands |
---|---|
Gepubliceerd in | CM |
Jaar en volume | 2019 8 |
Trefwoorden | mkb, organisatie en processen, shared service centers |
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.