Rhied Al-Othmani

Promovendus

Rhied Al-Othmani is sinds april 2022 promovenda bij het lectoraat Marketing & Customer Experience. Haar passie voor de gebruikerservaring, data en design, samen met een passie voor innovatie en educatie, dreef haar naar onderzoek en onderwijs.

In 2011 behaalde Rhied haar BA in Digitale Communicatie aan de HU en in 2020 haar MA in Data-driven Design. Zij heeft een breed scala aan designervaring, door projecten variërend van data-driven design ontwikkeling tot onderzoek . Ze geeft momenteel les aan MA Data-driven Design en BA Communication Multimedia Design.

Ze is geïnspireerd door de rol van 'nieuwe' technologieën in het leven van mensen en organisaties, en hierdoor werkt ze aan haar promotievoucher en PhD over Conversational Agents. Denk hierbij aan chatbots en voice assistants, en hoe deze bots het vertrouwen van organisaties en de perceptie van het publiek beïnvloeden.

Expertises

  • Conversational Agents
  • Technology and Public Value
  • Data-Driven Design

Publicaties

  • HBO-medewerkers over de maatschappelijke impact van AI Verslag van de workshop tijdens het Onderwijsfestival Hogeschool Utrecht – 13 april 2023
    • Levien Nordeman, Jon Leopold, Rhied Al-Othmani
    • Lectoraten: Marketing en Customer Experience, Normatieve Professionalisering
    • Artikel
    • 2023

Projecten

Any questions or want to collaborate?

Rhied Al-Othmani

  • Promovendus
  • Lectoraat: Marketing en Customer Experience