Uitdagingen en kansen voor samenwerking binnen onderwijsteams
Auteurs | Daniël van Middelkoop, Patricia Brouwer |
---|---|
Gepubliceerd in | Profiel: Vaktijdschrift voor docentschap in duurzaam beroepsonderwijs |
Publicatiedatum | 2024 |
Lectoraat | Werken in Onderwijs, Beroepsonderwijs |
Soort publicatie | Artikel |
Samenvatting
Teams spelen een centrale rol in onderwijsvernieuwing, maar de tijd die nodig is om veranderingen vorm te geven, wordt vaak onderschat. Dat is een van de conclusies uit het onlangs verschenen onderzoeksrapport van The Work Lab (HvA) en de lectoraten Werken in Onderwijs en Beroepsonderwijs (Hogeschool Utrecht), waarin de uitdagingen en kansen onder de loep genomen zijn, die zich voordoen bij het versterken van de samenwerking binnen mbo-teams.
Aan deze publicatie werkten mee
Taal | Nederlands |
---|---|
Gepubliceerd in | Profiel: Vaktijdschrift voor docentschap in duurzaam beroepsonderwijs |
Jaar en volume | 33 1 |
Trefwoorden | onderwijsvernieuwing, docententeams, collectief handelingsvermogen, middelbaar beroepsonderwijs (mbo) |
Paginabereik | 11-11 |
Neem contact met ons op
- Telefoon 088 481 81 81
- Email info@hu.nl
-
Stuur ons direct een bericht of voeg 0634101698 toe aan de contactlijst van je telefoon en stel je vraag via WhatsApp.
- Bereikbaar op ma t/m vrij 09.30 - 16.30 uur.