Symposium Meer Taligheid en afscheid lector Rick de Graaff 20 december

meertaligheid event
In 2012 werd Rick de Graaff benoemd als hoogleraar Vakdidactiek van de Vreemde Talen en Tweetalig Onderwijs aan de Universiteit Utrecht. Sinds 2016 werkte hij als lector bij Hogeschool Utrecht waar hij eind 2023 vertrekt. Het lectoraat organiseert daarom een afscheidssymposium Meer Taligheid in de Centrale Bibliotheek van Utrecht. Wil je er graag bij zijn? Meld je dan hier aan.

13.30   Inloop en ontvangst
 14.00 Opening door Mieke Koeslag (directeur Kenniscentrum Leren en Innoveren). Meertalige terug- en vooruitblik door Rick de Graaff. Reactie Wilma Scholte Op Reimer (voorzitter CvB HU) Groepsopdracht Meer Taligheid (door Tools voor Taal)
 15.15   Pauze
 15.40  Bijdragen uit de lerarenopleiding en de onderwijs- en onderzoekspraktijk. Afsluiting door Jantien Smit (Lector Meertaligheid en Onderwijs)
 16.30  Borrel

Locatie

Het symposium vindt plaats in de Theaterzaal op de 2e verdieping van de Bibliotheek Utrecht, Neude 11 (goed bereikbaar met het openbaar vervoer). Vind hier de routebeschrijving in Google Maps.

Mocht je onverhoopt niet aanwezig kunnen zijn of heb je andere vragen, geef dit dan door aan meertaligheid@hu.nl.