Samen leren in het hbo: Het startpunt - Verkenning
Auteurs | Patricia Brouwer, Daniël van Middelkoop, Maartje van de Mortel, Josien Engel, Peter Horsselenberg, Mieke Koeslag-Kreunen, Anne-Marie Kuijpers, Marian Thunnissen, Ilya Zitter |
---|---|
Publicatiedatum | 2024 |
Lectoraat | Werken in Onderwijs, Beroepsonderwijs |
Soort publicatie | Andersoortige materiaal |
Samenvatting
In deze fase bepaalt het team of de aanpak aansluit bij de behoeften van het team en/of het team voldoet aan de voorwaarden. Ook wordt verkend of er een complexe leervraag voor het primaire onderwijsproces bestaat. Als het team besluit dat het verder wil met de aanpak, is het belangrijk om de randvoorwaarden voor het teamleertraject op orde te brengen. Deze fase resulteert in een plan van aanpak voor het teamontwikkeltraject.
Aan deze publicatie werkten mee
Taal | Nederlands |
---|---|
Trefwoorden | professionele ontwikkeling, docenten, hoger beroepsonderwijs (hbo), teamprofessionalisering |